Indskrivning, ankomst og afhentning

Indskrivning

Forud for opholdet bedes du udfylde og underskrive en indskrivningsseddel for din hund. Hvis du har to hunde, udfyldes en seddel for hver hund. 

Indskrivningssedlen skal være os i hænde senest 14 dage før opholdet. 

Hvis ovennævnte frist overskrides, uden at det er aftalt med os, forbeholder vi os ret til at annullere bookingen, da vi har brug for oplysningerne i vores planlægning. I så fald bliver du naturligvis orienteret herom.

Indskrivningssedlen bedes du udfylde, underskrive i hånden og sende til os på mail. Tag et billede af den udfyldte og underskrevne seddel, og send det sammen med billeder af de seneste vaccinationer og den side i vaccinationsbogen, hvor hundens chipnummer fremgår.

Bemærk:

Hvis du aflyser mindre end 7 dage inden opholdet, betaler du halvdelen af beløbet. Ved aflysning på dagen for aftalt ankomst betaler du det fulde beløb. Ved afkortning af opholdet betaler du for hele det bestilte ophold. Ovennævnte skyldes, at vi kan have afvist andre kunder for at gøre plads til din aftale.

INDSKRIVNINGSSEDDEL – TRYK HER

Ankomst og afhentning

Ankomst og afhentning af din hund foregår på de tidspunkter, som vi har aftalt med dig. Det er vigtigt, at du overholder de aftalte tidspunkter, så vi kan have rolige rammer omkring hundene. 

Hvis du kommer mere end 10 min. før eller efter aftalt tidspunkt, beder vi dig om at sende os en sms om det (på tlf. 61728565), da vi står klar og venter.

Hvad skal medbringes

Vi beder om, at du medbringer hundens vanlige sele/halsbånd og snor, så vi kan gå en tur med den. Vi sørger for tæpper, dyner, senge, håndklæder og forskellige slags legetøj. Du er meget velkommen til at medbringe hundens egen seng/tæppe, hvis det ønskes. Hvis hunden medbringer eget legetøj, kan det dog ikke garanteres at komme med retur, da det kan være svært at holde styr på.

Hvis du medbringer hundens vanlige foder, beder vi om, at det medbringes i afmålte portioner.